Synchronisatie
ruud
2007-02-04 09:02:00 UTC
Ik heb naar die link gekeken Gérard maar kom er niet uit, (mijn Engels is wel
op een erg laag niveau) Maar ik denk dat ik de vraag verkeerd gesteld heb.
Ben er nu achter dat ik een WERKMAP bedoel,waar je zo de gegevens op beide
PC's kan synchroniseren. Ik dacht dat dit een vrij simpelle handeling zou
zijn maar weet niet meer hoe. Hoop dat mijn vraag nu beter over komt. Gr, Ruud
rs
GJ.Oomens
2007-02-04 11:53:20 UTC
Post by ruud
[...]